Saturday, June 27, 2009

Stapa! Marah? Semangat nak gempur? Berapa banyak 'titik perubahan' da....

“UMNO yang berjuang untuk menghapuskan komunis di negara ini, UMNO juga yang bermati-matian mempertahankan tanah air ini, kalau tidak kerana UMNO yang mengharamkan komunis Nik Abdul Aziz pun belum tentu lagi hidup di Malaysia".

“Kita sama sekali tidak menyokong perjuangan komunis atau Chin Peng, yang menyokong Chin Peng adalah rakan sekutunya, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahukan bekas pemimpin parti itu dibawa masuk ke negara ini,’’.

“Nik Abdul Aziz selalu marah-marah bukan perkara baru, dia marah sejak beberapa tahun lalu dan meluahkan pelbagai kata-kata serta mengeluarkan dakwaan yang tidak berasas.

‘‘Kita rasa ini satu reaksi seorang pemimpin yang lama sangat memimpin di Kelantan dan mungkin beliau sudah terlalu lama dan letih,”.

“Kita mahu menang di Manek Urai, kita akan mulakan kerja di sini untuk Pilihan Raya Umum Ke-13, kemenangan ini bukan saja untuk Manek Urai tetapi untuk pilihan raya umum akan datang,’’.

‘‘Manek Urai akan menjadi titik perubahan kepada Kuala Krai, Kelantan dan negara,”.

Anggota jentera Pemuda melaungkan slogan gempur pada majlis pelancaran jentera Pemuda UMNO bagi Pilihan Raya Kecil DUN Manek Urai, di Manek Urai Baru,Kuala Krai.


sumber : UtusanMalaysia




No comments:

Post a Comment