Tuesday, August 4, 2009

Malaysia ni pun bukan bapak ko dan UBN yang punya! Ko balik peluk kasi pecahhh bini ko la!

Peserta perhimpunan tidak pernah sentuh apatah lagi musnahkan harta benda awam.. Polis dan FRU yang bodoh tembak pancut pemedih mata dan meriam air (tear gas and water cannons) ke arah peserta perhimpunan membabi buta tuli ke arah peserta perhimpunan harta sehingga rosakkan benda awam dan harta benda milik peniaga.. Kenapa nak salahkan mereka? Saksi 27 juta rakyat Malaysia dan 7.3 billion warga dunia yang ko tulis dalam report tu.. memanglah saksi yang setengah atau separuhnya saksi yang dibodohkan oleh media arus perdana dengan laporan putar belit berita berjarut..

Makcik pakcik tua ko panggil 'korang' ko tu lah yang bodoh tak hormat orang tua! Pakcik, makcik tua tu lebih bijak lebih dari ko dan bala PRO ko yang lain.. Mereka datang dari pekan kampung mereka bukan ditaja disuruh oleh pihak tertentu.. Mereka datang ikhlas nak protes ISA yang UMNO/BN gunakan untuk menzalimkan rakyat.. Macam korang 'ikhlas' kekalkan ISA.. Bukan macam korang PRO yang ditaja jadi pak turut UMNO/BN.. Walopun ko mengaku ko ahli PAS kah hapa ka... Betul ka tak betul.. Gasak ko sia!



p/s, DSAI.. tak payah layan si angol ni.. nak ajak DSAI berdebat konon.. cukup lah si shaberry cheeky berbuih buih mulut berdebat.. jangan lah ko nak berbuih jugak..



malaysiakini

No comments:

Post a Comment