Wednesday, July 1, 2009

N. Gobalakrishnan terima SMS ugut bunuh

"Saya diugut bunuh," kata Ahli Parlimen N Gobalakrishnan (PKR-Padang Serai) dalam satu sidang akhbar tergempar di Parlimen hari ini.

Menurut Pemimpin Parti Keadilan Rakyat itu, beliau menerima ugutan bunuh melalui dua sistem pesanan ringkas (SMS) pada jam 12.47 pagi dan 6.48 pagi tadi.

"Saya diugut bunuh melalui satu sms dan satu lagi sms supaya saya tidak membuat laporan polis mengenai ugutan itu," kata N Gobalakrishnan.

Penghantar sms itu mendakwa mengetahui nombor plat kereta rasmi dan berkata Gobalakrishnan akan menerima nasib yang sama seperti bekas Adun Lunas, Joe Fernandez.

Joe Fernandez mati ditembak penjenayah ketika memandu pada November 2002.

"Saya mahu polis siasat dan ambil tindakan untuk mengelak sebarang perkara yang tidak diingi berlaku dan juga jaminan dari polis untuk keselamatan saya dan keluarga saya," kata Gobalakrishnan.

Polis hadir ke Parlimen untuk mengambil laporan dari Gobalakrishnan.



TVA

No comments:

Post a Comment